God damn!

GOSH, vad jag saknar min höna!
Snart snart snart..! :)
Är 2 månader kvar av vintern också, fatta!
HALVA TIDEN!
Ska bli sååå skönt.. Älskar våran, ååh jag längtar!
Kunna rida ordentligt, hoppa hemma i paddocken och slippa ridhuset!
Längtar även till våren för snart är det min och kottens tävlingsdebut i dressyr! IIIH.
I cant holding me, sooo fun, i die ;) Eller inte :)
Hatar dressyr, eller tävla det. Vilket tålamod dom måste ha egentligen! Sitta och kolla fan i hundra år på hästar, ingenting händer ju. Alla rider sitt pogram, fattar inte ens grejjen med att tävla dressyr egentligen :) Roligare när det blir KUR eller va det heter. Säger bara vad jag tycker så.. jag tål skit av er dressyrryttare! ;)
Jag ska bara rida så bar vägar som möjligt. I will do a try! :)
Men inte minst, DET ÄR VÅRAN HOPPDEBUT FÖR 2011! IIIIIIIHHHH!! hoppelihopptävla juue!
Har inga tävlingar inplanerade ännu, inte tänker jag anmäla eller sådär försen hon kommit igång igen från vintervilan! :D





OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0