Fixat och donat!

Imorgon tror jag att det kommer bli en stalldag för min del! Känns så faktiskt.. :)
Har nyss varit och bytte täcke på Noa, kvällsmockat, myst och gett henne maaaassa godis! :) Kollar nu på Göta kanal 3 ;) haha.. Imorgon går jag upp i tid, så jag hinner med allt jag ska göra!
  • Städa skåpet
  • Rida
  • Fixa stallet
  • Ev. ta kort
  • Städa hemma
  • Polera boxen ;)
Hittar säkert på något mer sen! ;)
Juste, ska fixa lite saker, posta och kolla upp lite saker osså!

Postat av: Anonym

du som har kåll på hästar! duvet ingen cponny till hoppning ? hehe,,, söker en elitponny, tävlad mvsa och inte allt för gamal. hihi, så billig som möjligt.. hehe.. INTE över 100 000!!! helst runt 50 000! hihi<3 , matilda

2011-01-06 @ 20:47:53
URL: http://www.

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0