Fick en fråga via mejl!

"hej jag undrar om du kan läga upp ungefär länkar till annonsor om hästar/ponnies från varje kategori.. asso till salu. som du vill ha och skulle varit intresserad av :p? skriv varför ockso. gick inte att kommentera i bloggen, står ungefär error 404?"
SVAR:
Nu kommer inlägget, roligt ;) Det där med att det inte går att kommentera det är något fel på Blogg Esse tror jag. Brukar inte komma in på vissa bloggar och då står det så, knas menmen..
Kommer inte lägga ut bilder på dem eftersom jag inte har någon rätt för dem.
A-PONNY.
Men ni ser hur söt verkligen? Jag smälter :')
Annonsen hittar ni här!
B-PONNY.
Denna ponny har jag mest valt för att den är gammal, och tävlad i hoppning, en sån ponny som jag vill ha. Eftersom jag inte kan rida bponny så är jag inte i behov av någon elitponny eller så ifall jag skulle köpa ;) Därför en lite äldre som får trappa ned och sedan ett pensionärsliv.
Annonsen hittar ni här!
C-PONNY.
Denna ponny såg ut att vara min typ av häst. Smäcker, söt och hoppar super.
Annonsen hittar ni här!
D-PONNY. (Finns bara en jag vill ha, och det är Noa! Fast henne har jag ju redan..:))
Vill ha en ung, som jag vill göra all jobb på. Snygg ponny, bra stam och aa..
Annonsen hittar ni här!
STOR HÄST.
Hoppar bra, bra stam, ser äldre ut. Som det står i annonsen, hög ridbarhet. En häst som kan de mesta redan, men som de ändå finns att bygga upp på.
Annonsen hittar ni här!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0