Fattiga riddare

Har precis gjort mig ett par fattiga riddare! Så himla gott, dock blir dom äckliga på slutet. Dom första blev as goda! Sen smakade dom sista bara smör och bränt.. BLÄH!
Håller på att beställa kläder också ;)
Om inte mamma jobbar på dagen imorgon så ska jag fråga om vi kan åka till Granngården! Bara för att kolla om dem fått något nytt! Kanske köpa ett par boots, behöver nya hagboots eftersom Noa trampat av sig hennes gummi i hagen och jag hittade dem inte! Inte tänker jag gå runt i hennes stora hage och leta heller ;) Den ploppar väl upp i vår får vi hoppas! :)
Min planer för imorgon är att gå upp tidigt och släppa ut hästarna, mocka och sen ska jag rida Noa! :D
Om mamma inte.. blabla.. så ska jag också fråga om hon kan fota! :) Tror jag ska rida barbacka och sedan med hackamore. Eller nej, skojjade bara.. ska rida med sadel! ;) Men med hackamore, ska ju bara skritta.. vill testa något nytt.
SADELN PÅ, HANDEN I MANEN, STÅ UPP OCH SKRIK JJJJIIIIHAAA! eller


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0