Doris Day

Bilder i repris! Men hon är lika söt ändå :)
Doris Day, sto född 1995. Ägs nu av Lisa W.
Jag och Doris har tillsamans resultat i nationella klasser (även start i int.) i hoppning.
Hade henne i ca 2 år, vann alla våra typ första 20 starter. Grym ponny va? ;)
Mitt bästa tävlingsminne är nog i Högbo, de nationella meetinget där.
Vi debuterade MsvB där också.
Fick med mig två placeringar hem, i en regional klass och en nationell (LB/LA). I MsvB:n (debut) som var i bed. A:1b, tror jag! Dvs. att ett stopp räknas inte, utan tiden går bara, och sen ett nedslag (4fel) plussas bara på 4 sekunder av tiden. Är jätte nöjd över våran runda där, 0 fel och tiden 79.12! I resultat fick vi noll fel, dock inte på hinder utan vi fick lite "straff" eftersom vi rev ett hinder.
Hon är så duktig! Dock växte jag ifrån henne på alla sätt och vis, det kändes som det var dags för en ny ryttare.
Doris och Karro!
Här är även en lite film som jag klippt ihop för ett tag sedan;
Över 8000 visningar :') Glad!

Postat av: Anonym

Doris!!! Min underbara lilla ponny!!! Är heelt sjukt glad över att jag fick köpa henne! Har haft så himla kul med henne!!!! hon är heeeelt underbar denna lilla ponny!!!!!!!

Du får komma och hälsa på nån gång, ska ju sälja henne snart så om vill dä får du komma snart ;)

pussåkram lisa ;)

2011-01-18 @ 20:39:16
URL: http://lisawestrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va fin hon verkade va, förstår att du saknar henne!

2011-01-18 @ 21:21:47
URL: http://grytagirls.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0