Det går bra nu kompis, det går bra nu.

Red Noa till kyrkan, hon var jätte fin! Tränade lite tempoväxlingar, osv. Med gummibett och dressyrläder!
Gash, kan inte rida i dressyrläder, kommer åt hästen bättre med vanliga.
Men hon lyssnade helt okej, blev lite för pigg imellan åt och lite för vinglig i baken. Hon är så positiv att rida. Så himla roligt!
När vi skulle rida hem så började hon dryga, lite översenergi tror jag. Hon blåser upp sig och kastar sig fram liksom. Skit drygt, det är ju inte heller så jätte bra för då blir jag kvar i handen när hon gör såna språng. Eller aa, ska nog inte säga något. Det är omöjligt att sitta kvar när hon gör så. Dock sitter jag kvar.. ;)
Såhär typ!
Fast hon kastar sig fram och gör dessa 111 gånger i raden, haha min ponny är som hon är ;)
Men nu ska jag klä på mig andra kläder, för jag och E ska åka och handla ;) Sen ska jag äta hos dem och vara där ett tag. Så blir inte så bra update ikväll!
Gör några tidsiställda om jag hinner efter jag gjort iårdning mig!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0