Dagens ridpass

Första dagen efter vilan då.. ;) Red med hackamore, gick faktiskt helt okej. Red mot Nore, bredvid kyrkogården upp den slingan ;) Fast först red jag ett varv i fårhagen! Lite i paddocken. Skrittade ju bara som sagt och det gick la bra..
Finns ju inte så mycket att skriva eftersom vi bara skrittar.. Men nu är jag klar i stallet i alla fall, mockade och fixade allt åt hästarna, sedan släppte jag ut Noa vid kvart över 10 ungefär när vi var klara!
Nu ska jag äta lite lunch så hörs vi sen, ska även ut och fota henne när hon ätit upp sitt morgonhö.. annars är hon inte så social! ;)



Hej älskling, jag börjar med att säga tack
Du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje natt
Du är min livsglädje, du är min medicin. 
Du är min och jag är din, du är hela mitt fucking liv. 
Du är en ängel, ena halvan av min kropp
Du är den bästa tjejen som jag nånsin kunnat fått
Du är den jag alltid har önskat att jag har haft
Du är min styrka att överleva, du ger mig inre kraft.

Du är Hanna, och jag är bara Tobbe.
Att jag någonsin skulle få dig på fall, det var nåt jag inte trodde.
Hoppas att du känner som jag, att va vänner va bra men tillsammans är underbart.
Om du bara är en dröm så låt mig sova då, för jag tror det är det bästa för oss båda två.
Om du skulle dö är du rosen på min kista skulle hålla den vid liv, skulle aldrig låta den vissna.


Du är det bästa jag har, lämna mig inte snälla stanna kvar.
Du finns när jag behöver dig, älskling kom och lägg dig här intill bredvid mig.


Jag är jävligt glad för du är tryggheten jag bär på.
Att jag aldrig lämnar dig, ja det är någonting jag svär på.
Man ska aldrig säga aldrig men jag kommer stanna med dig
Och om du skulle falla så lovar jag att jag att jag bär dig.
Jag ska älska dig tills dagen då jag dör.
Jag ber om ursäkt om du tycker att jag hackar på dig ibland
Jag lovar i mitt hjärta står de massa lågor i brand, och det är lågorna som brinner för de du ger
Du tror att du vet vad jag känner, men jag känner så mycket mer.
Utan dig bredvid mig baby så tappar jag min balans.
Du är glöden som brinner, du är allt som jag ber om.
Våra barn ska bli till sanning, jag längtar tills jag får se dom.


Du är det bästa jag har, lämna mig inte snälla stanna kvar.
Du finns när jag behöver dig, älskling kom och lägg dig här intill bredvid mig.



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0