Dagens ridpass

Började med att gå bort på vägen, och det gick bra ;) Red inte så långt utan mest skrittade fram en sväng, sedan red jag på volten, och då var hon rätt så bångstyrig och skulle minsann inte gå fram eller göra som jag sade! Men efter ett tag gav hon med sig, då var hon helt okej! Travade lite också! Kändes som en helt annan ponny.. :) Hon var pigg! :D Dock är det inge bra underlag i paddocken nu, behövs en skottning eller så.. Sedan så gick jag till fårhagen och lät henne gå där ett varv, sedan liten avskrittning och sen in!
Med lite mer fin slipning så går det nog med hackamore också! :) Tror faktiskt hon gillar det mer än gummibettet.. hon pröva med hackamore ett tag! ;)
Det är så varmt och skönt idag! 1- grad! Var det redan i morse, men det snöar för fullt.. Imorgon rider jag nog till berget kanske.. :) Ska skritta runt där kanske!
Dress of the day; Anoda!
Slängde ihop några knoppar.. ;) Så klaga inte på att dem är fula, jag vet eftersom jag gjorde dessa snabbt!

Men gud.. Det tar 2 år att ladda upp bilder.. -.- så försöker sen när jag kommer hem från Ljusdal!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0