Dagen

Tycker det börjar bli lite tråkigt att lägga upp tips varje dag, göra 100 tidsinställda varje dag.
Nu kommer jag blogga hur jag vill såklart med tips, utrustning osv. Nu gör jag mitt race! Hoppar självklart ni besöker varje dag ändå! För den kommer vara minst lika rolig!
I alla fall, gick upp vid halv 8 idag. Var verkligen super trött! Åt frukost, fixade mig, drog iväg till skolan! Först matte, sen svenska! sen håla till tjugo i 3, åt lunch. Sen gick vi ned på Ljusdal! Kirrade lite saker faktiskt.. ;) Typ detta;
L´Oréal Pars x-tra black mascara.
Nagellack, lila!
Sen köpte jag en skit ful mössa till mamma, haha! Sen brunkräm.
Efter det så fikade jag och Malin på finess, dvs ett konditori. AA, jätte mysigt. Sedan tillbaka upp till skolan där vi chillade på webbdesignen! ;)
Ska snart gå och kvällsfodra! :) Sen blir det chill för min del! Skola imorgon! :) Börjar tjugo i 11 faktiskt.. skönt med sovmorgon! Ska hinna mocka och fixa åt Noa innan :)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0