Dagen

Gick upp vid halv 10 ungefär, åt frukost osv. Sen vid 12 ungefär gick jag ut till stallet, mockade om Noas box, fixade allt till henne och gick ut och busade med henne.
Sen har jag inte gjort någonting. Så j'vla tråkigt.. finns seriöst inget att göra här, är sur över det och folk som "missar" saker HELA tiden och sen skyller på andra..
Snart ska jag äta, sen blire nog någon film, sen Solsidan!
Sen ska jag natta och sen blire dusch och sova!

AA.. min otroligt roliga dag. Imorgon slutar jag tidigt, drar hem, fixar allt åt Noa, rider! Hade tänkt rida dressyr med henne idag igen, men vi får se!
Allt känns förjävligt när man är sjuk. Hemskt är det :)
Ena väggen med den "lilla" samlingen i TB! :)

Postat av: Anonym

hon hade inte missat,dom hade missuppfatta varandra för att mamma hade tagit 2 söndagar i rad.?

2011-01-23 @ 17:22:54
URL: http://www.sandraffransen.blogg

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0