Dagen

Först så gick jag upp vid 7.. suck, åkte med mamma till jobbet vid halv 9 :O Fixade mig i bilen vid typ 8 haha.. sen när jag var klar så drog jag till skolan! Hade svenska, sen håla till 12 typ. Slutade halv 2, drog ned på Ljusdal med Malin. Gick och åt på Centrumgrillen ;) Sen chillade vi i affärer, köpte ett galet snyggt nagellack och "så mycket bättre" skivan till mammie för jag vet att hon vill ha den! :)
Sen åt vi på Finess (ett konditori), haha jag åt som vanligt en Budapest! ;) Kärlek! Tog med bussen tjugo över 3! Stallet, rida, sen nu sitter jag här!
Kul va? ;)
Nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag ska upp skiiiit tidigt imorgon och fodra hästarna, sen åka med mamma!
Så här ser budapest bakelserna ut, fast jag hade med hallon i istället för mandariner! :)
Fast innan jag går och lägger mig! ;) - Äta några macarons haha :D


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0