Dag 9 - Mitt bästa häst minne

Det var faktiskt när jag fick min medryttarhäst Kings Mino. Eller fick och fick, men började rida honom rätt så ofta.
En häst som verkligen gav allt för mig, det var även honom som jag tävlade på för första gången i hela mitt liv, en LD eller LC, stilhoppning, en riktig lokal. Tro det eller ej, men vi kom 4a! Vart så glad, han och jag liksom.. En whitetrash ryttare som inte hade ridit så jäääätte länge och en gammal ponny. Men vi gjorde det. Vi tillsammans.
Åh, blir så glad när jag tänker på det. Ponnyn som jag har så sjukt med minnen på.. Kings Mino.. ♥


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0