Dag 4 - Hur började mitt häst intresse

När jag var liten så hade vi hästar redan då, eller mamma hade.. :) Så jag var uppväxt med hästar kan man säga, dock fick mamma ta bort henne (Marilla♥) för något som jag inte kommer ihåg. Jag var väldigt liten, kom inte ihåg så mycket.. :) Men i alla fall, växte upp utan hästar, spelade fotboll, innebandy, bandy, konståkning.. men tillslut började jag tjata om hästar! Och jag fick börja rida! Började rida hos Gun, en i Stockholm (Hemmesta). Hon hade bara ponnys, typ shettisar osv. Min favorithäst där hette Baldi och Arne kom jag ihåg.. :') ÅÅ, så söta. Saknar!
Men det var där mitt hästintresse började i alla fall .. :)


Typ såhär såg söt Arne ut! Aw så gulligt!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0