Dag 3 - Min största rädsla

Det finns massor som jag är rädd för, men eftersom denna blogg är mot det hästigare hållet så kör vi hästrelaterat.
Min största rädsla är att när Noa blir såld, att hon blir skadad eller något sånt så att dem måste ta bort henne, eller om dem säljer henne vidare. Så som det blev med Sock älskling! :'(
Jag är så rädd för det.. Därför väntar jag ut rätt köpare och har hundra miljarder krav och så.. Vill inte att det ska hända igen och absolut inte med min diamant. Hon är faktiskt mitt allt. Och jag vill inte att det ska hända något med henne, är så rädd om henne.
Är också rädd att mista den man älskar mest utav allt.. Djur eller människa.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0