Dag 08 – Ett ögonblick

Oj, svårt!
Eller inte.. ;)
Det bästa ögonblicket jag varit med om.. är den 4 Juni 2008, då min underbara älskade ponny kom till mig.
Anoda, kom kom till mig efter jag väntat på henne i 7 timmar. Lastbilen som kom från Malmö var försenad. Hon hade stått i 2 dagar i lastbilen. Dem stannade någonstans och gav dem vatten och lite hö, annars hade hon inte ätit alls. Hon var trött och utmattad, uttorkad. Hon var jätte tjock och jääätte omusklad. Hon hade mask, jätte långhårig och såg ut som en avdankad travare som skulle till slakt.
Helt sjukt, vi hade blivit lurade i vårat köp.. menmen! Hon var ändå den finaste ponnyn jag sett, min ponny, min egna.
Hade varit hästlös i 1 månad eftersom vi sålt Doris.
Sen kom mina stjärna som nu blivit den finaste stjärnan någon kan få... ♥


Hon var rädd, läggde sig ned i boxen på en gång och somnade.


Bilden tagen efter ett litet tag.. ja ni ser ju!


Världens finaste ♥
När man ser gamla kort så känner man ju inte igen henne ;) haha.. fina Nos!




OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0