Dag 07 – Det här gör mig glad

Ja.. det är ju väldigt svårt att lista ut.. ;)
Noa gör mig glad, varje dag.. :)



Sen finns det ju massa andra saker som gör mig glad, tex. när jag får någonting, typ presenter. Det älskar jag :)
Jag är en väldigt social människa som älskar att vara med andra. Så blir glad av sällskap också. Blir glad av mina föräldrar när dem är snälla, av min mormor och morfar (inte när mormor dampar), farmor. Godis också!
Blir glad av minnen, gamla minnen. Är ju en person som inte tål skäll typ.. eller skäll tål jag men det är svårt att förklara. När någon säger åt mig på ett dumt sätt, då blir jag ledsen faktiskt. Så blir glad när någon bryr sig om mig och behandlar mig så rätt sätt, samt är glad och trevlig :)
Blir även glad när man inte tjatar på mig eller säger vad jag ska göra, likadant där, man ska säga på ett bra sätt. Blir glad när jag får som jag vill och pengar,shoppa, tävlingar,hästar m.m gör mig glad! :D
Oj, aa blev kanske mycket.. eller lite! Finns såklart mycket mer som gör mig glad, men det är vad jag kom på just nu.



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0