Byter blogg!

Jag kommer byta blogg till en annan sida, vill ni fortsätta följa min blogg så kommenterar ni med eran meljadress så skickar jag min länk till er där.
Jag vill inte att alla ska veta den, kommer ut med min länk till bloggen på andra hästbloggar osv.
Känns som jag är begränsad här. Kan inte skriva någonting.

SÅÅÅ.. KOMMENTERA MED ERAN MEJLADRESS SÅ SKICKAR JAG LÄNKEN TILL MIN NYA BLOGG!

Postat av: Anonym

men hon hade skrivit på fel datum + att de va endå ja å emma som släppte ut den dan..för mamma hade skrivit på fel datum..!?

2011-01-24 @ 17:28:04
URL: http://sandraffransen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv din kommentar här, tack så mycket!

[email protected]



tycker verkligen om din blogg :)

2011-01-24 @ 22:08:29
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0