Bussss

Nu sitter jag på bussen på väg hem, har riktigt riktigt tråkigt.
Men har några tidningar att läsa i alla fall.. När jag kommer hem så ska jag snabbt ut till stallet :D
Hatar att sitta bredvid någon man inte känner eller någon som är äcklig.
Inte okej.
Vi får se om jag ska rida idag, vill inte rida första dagen på henne om det är mörkt och sådär.. då väntar jag hellre tills imorgon! :D
Men i vilket fall ska jag borsta på henne i timmar, ge henne massage och gå ut och gå med henne! :)
Funderar på att ta lite profilbilder på henne någon dag. Får se när mamma kan och inte jobbar natt eller så.. eller jobbar överhuvudtaget.. måste ha någon som kan hålla i henne och mamma är den enda som får still på henne när man knäpper bilder! ;)




Ge mig lite sommar.. tack!


Oj, gammal bild från en gammal fest hemma i matsalen.

Kanske ska sola ikväll? Eller om jag gör det imorgon? Får se! :D


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0