Ätaaa

Har precis kommit hem från restaurangen! Var uppe vid 7 idag faktiskt, åt frukost och vid halv 8 gick jag ut till stallet och mockade!
Skola, sen slutade vid 4 och mamma hämtade mig! :) Gick till stallet, nog in Noa och pysslade om henne, borstade m.m!
Började även lite med trickträningen, hon fattar saker väldigt lätt och så, jätte skönt! Så hoppas det går vägen nu!
Bild: Google.
Jag trickträningar inte bara för att jag tycker det är coolt, utan för att man får en bra sammanhållning med hästen. Kommer varandra närmare, stärker hästens kordination, balans, smidighet och styrka.
Är verkligen jätte superduper trött, blir en lång dusch, sen går jag ut till stallet och nattar hästarna. Sen sova! OM jag längtar!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0