All kärlek till dig

Du är allt jag har. Varenda steg jag går, tar jag för dig.
Jag är din, du är min.
Du är den bästa jag någonsin jag kunnat få.
Att jag någonsin skulle få dig, det trodde jag aldrig.
Om jag skulle dö är du rosen på min kista.
Du är det bästa jag har, snälla lämna mig inte.
Det är du och jag, vi ska vandra tillsammans, hand i hand.
Du är det finaste jag vet, du är det finaste jag ser.
Jag älskar dig, och jag lovar.. jag håller mina ord.
NEJ nu ska jag ta tummen ur röva och gå och lägga mig, blir fast vid datorn ibland.. eeehehe.
GUDNUTT :)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0