Aaahh

Skönt! Tog ett långt, varmt bad! Sedan stod jag i duschen ett tag också..
Nu är jag ren och fräsh! Har oljat in mig med min olja som är skit bra! Vet inte vad den heter eller så, men den man blir skit glansig och det åker in i huden på en gång! Eller går och kollar vad den heter. :)
Etos Body Oile, hette den! :)
Luktar såå gott också!

Bild: Google. Den längst till vänster är det. Kostar 50 kr, vet inte om den finns längre eller så, var ett tag sen jag köpte den.

Ska gå ned och äta varma mackor snart!

Postat av: Anonym

jag tror fan du myttar, allt låter för bra för att vara sann..... du har sälkert inte 100 sykoss schmpoo inte frank provosor heller!väx upp coh sluta ljug!!

2011-01-02 @ 21:31:19
URL: http://www.

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0