Vaknat!

Vaknade för ett tag sedan.. så nu ska jag snart äta frukost och sen gå ner i stallet och mocka och så..
Det jag ska försöka hinna med idag (typ ingenting haha)

  • Mocka, fixa foder osv.
  • Rida ut
  • Städa
  • Åka och köpa batteri och då kanske fota
aa inte så mycket men vi får se! Ett super-duper tråkigt inlägg, men jag lägger upp en bild på mitt hjärta bara för att... :) ♥




UNIK ÖRESAUKTION MED UNIKT UTBUD! Nya kvalitetsprodukter till sällskapsdjur, fritid, friluftsliv, camping, jakt & fiske - Allt till otroliga priser som du själv bestämmer! Registrera dig idag och få 5 Gratisbud.
Bonanza Bidders
KLICKA PÅ BILDEN FÖR MER INFO!

Postat av: Anonym

Nice pict Ankii! :)

2010-11-06 @ 14:13:25
URL: http://www.

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0