Hur kung får man bli!♥
Andreas Weise♥ och Olle är kungar.
ANDREAS ANDREAS ANDREAS ANDREAS ANDREAS ANDREAS ANDREAS
Imorgon går jag upp tidigt, rider då! Sen blir det att pyssla m.m, sen på Söndag får jag min efterlängtade sovmorgon! ;)
Visste ni föresten att jag älskar att mocka Noas box?! Hon är så otroligt lättmockad och skit rolig :O haha helt sjukt egentligen, men vill alltid mocka den, varje dag heeeelt sjukt! ;) går alltid upp extra tidigt på vardagen och mockar innan skola =) awww knas!
MIN MIN MIN ÄLSKLING NOA!♥
imorgon ska jag mysa med henne i fleeeera timmar, pyssla om och ge henne godis och Garlic! som hon älskar! =)

Var nyss och kvällsfordade hästarna, och just när jag skulle sopa det sista så gick sopen helt plötsligt av? :O Den bästa sopen av dem alla osssåååå! :( Dum dålig sop =(
---
Förlåt.. A, aldrig mer igen... ♥ bbfa!

Postat av: Anonym

de va my som bröt av den !!!!!!! :D

2010-11-19 @ 22:51:57
URL: http://sandraffransen.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0