Träningen

Tyvärr kommer ingen film/bilder från dagens träning.. glömde kameran! smart som alltid..
dock tog vi bilder från idag också!
föresten så vann sandra över mig när vi skulle kasta ner hö :( stod i en timme och gjorde en pyramid av höet ;)
våran tävling går ut på att man ska stå på toppen av höet och kasta ner och pricka hålet, sandra började så få är det ju klart att hon vann (hehe) tror hon vann med 2/1 till och med! och vi skulle kasta ner 5 balar var :)
här är lite bilder i alla fall från dagen;
Gratisbio.se


snälla, säg att du aldrig lämnar mig för jag kommer aldrig lämna dig♥


sandra och frille :D


mormor och morfar var även här och åt middag, dom har två hårbollar och dom är såå söta! :) doris på bilden, haha. dölli ju..


bessie har myror i arslet och kan typ inte sitta still?! jätte svårt att ta kort på henne, men söt är hon ;)


eftersom det är alla helgon idag (tror att det heter så) så var vi på kyrkogården och lade ljus osv! helt sjukt fint är det när tusentals ljus lyser, dock ser man inte så mycket på bilden men det är otroligt vackert.. tycker synd om dem som inte har några blommor på sig, ljus, whatever! :( massa blommor och ljus ska det vara♥



The Slanket
naaaaw!
gråter jag bara tänker tanken på det. jag älskar du och det är dig jag vill tillbringa resten av mitt liv med.du är mitt allt, hela mitt liv, det enda jag kämpar för. mitt syre♥ jordens finaste ponny, min diamant, min ögonsten♥


hjärtat...♥


haha våran ena katt dricker, ALLTID ut vattenkranen, helt sjukt ;) vet inte varför, vattnet är godare i kranen än i skålen? sötnos♥
Bingon.com


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0