Tips!

Tänkte bara tipsa om en sak som jag tycker är väldigt bra!
Har du någon gammal pälsglans flaska? Skölj ur den och blanda in;
Spelar ingen roll vilken typ av såpa du tar, men jag har i grön och citron-såpa!
Vatten!
Du tar i ca 1 dl såpa.
Sedan fyller du resten av flaskan med vatten, sedan kan du spraya tex. krubban och tvätta rent den! Du behöver inte skölja av med vatten sen, smart va?!
Själv använder jag mig utav detta varje dag, och man behöver bara några sprut och det blir rent och luktar såå gott! Istället för att fylla vatten och såpa i en hink, då slösar man jätte mycket! Men med denna "spraymetod" sparar man såå mycket.
Allt fyller du i en pälsglans flaska :)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0