Stockholm

Åker till Stockholm idag, så uppdateringen blir väl inte så bra i helgen. Tycker det är tråkigt att blogga när det krånglar och man inte kan gå in på den.. :( Menmen.. har håla nu, men är i skolan för jag har ingen skjuss hem. Så ska rida sen när jag kommer hem, har packat allt och så.
Dagens outfit idag;
- Baslinne
- Längre tshirt med tryck på
- Svart kavaj
- Jeans

Äääälskar en sån här klädsel, så himla snyggt! :D Typ festligt eller vad man säger :) Skit snyggt, min favvoklädsel! ♥
Sen blir det hem och rida, ska bara skritta idag för en sak.. Men man ska inte köra hårt med hästarna om dom ska vila ett par dagar sen, man ska ta det lugnt så de blir nog bra :) Åker vid 6-7 idag, så kommer till sthlm♥ ganska så sent.

Nej, nu måste jag fortsätta med min novell som ska skriver till svenskan. Ska dunka NRJ också ;) Det är ett måste när man skriver skolarbeten!

HÖRS.



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0