Stallet

Nu sticker jag ut till stallet och rider lite dressyr på Noa! Ska rida på volten, men jag tror det fortfarande är lite hårt i backen under snön så jag travar mest! Lite galopp också kanske, ska fråga om någon kan fota lite när jag rider :)

kom ihåg förra vintern, var skit mycket snö då. gilla inte alls, för mycket snö.. till slut gick det tyvärr inte att rida på ängarna mer eftersom hästarna fick typ hoppa i varje språng.. men sandvägarna var riktigt bra! :)

här är även en bild på min ko som jag hade förra året! ;) hihi♥ blaze!
även söt häst som jag hjälpte till med i vintras! :) jätte fin var han.


i miss you like hell..♥


det här saknar jag något också.. ♥


denna sötnos saknar jag mycket också! underbar.. ♥

nej men nu ska jag ut och rida! :)
HARE!



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0