SNÖ

Älskart!♥
Sitter i soffan och dunkar musik, ska dock sova snart, väldigt tidigt men är så himla trött..
Sen är jag väldigt trött på en viss människa som ska lägga sig i och tro att den bestämmer över saker som är mitt m.m. Bara respektera, saker som är mitt = är mitt = jag bestämmer! ;)
I helgen blir det att slappa, hoppträna m.m!
Vill att min nya häst ska komma nu!♥ Vill dock inte lämna ifrån min ögonsten! :(

UUSCH, dagen har varit bra föresten, har precis varit ute och ridit i snön! ♥
Imorgon börjar jag 9 som vanligt, sen ha två lektioner sen håla till 20 i tre.. sen Webbdesign!
Måste åka bussen imorgon också, 20 i 9! :( Hatar, det är fullproppat i den, pinsamt! Tar dock typ 5 min med buss till skolan.. men mycket längre att gå! :(

Hinner kanske blogga imorgon, får se när jag går upp!
Men uppdaterar mer imorgon, kommer även bilder på Noa som jag lovade er idag men just nu har jag inte tid, är ledsen och sur. BYE, godnatt.


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0