Skooolan

Nu sticker jag till skolan, gick upp vid 9 och mockade till min korv och sen fick hon gå in eftersom det SNÖAR (:D :D) så himla mycket, hon stod bara vid grinden och gnäggade och ville in :( Men sen när mamma kommer hem så ska hon ta ut henne igen, sen ska jag rida. Vet att jag sa att hon skulle vila idag men såklart vill jag rida i den nya snön som kom ;) hon får vila någon annan dag, hon skrittade ju bara igår så vi kan säga att det var en vilodag ;) Kanske på söndag dår hon vila helt, vi får se! :D
Nu ska jag dra, har bara omvårdnadslektioner idag, trist menmen :) Slutar 4 sen heeem! :D

Postat av: Anonym

sv; ja precis... inte de bästa att ha pessoa bett heller :o

2010-11-10 @ 15:50:38
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0