Skolan...

Imorgon börjar skolan, usch jag vill iiiiinte! Älskar att vakna till klockan och sen bara trycka av den och somna om. Men inte då :(
Bilder kommer från dagens dressyrträning idag! Ikväll, efter jag ätit! OCH när mamma kommit hem..? Hoppas hon gör det snart, är skit hungrig! maaat♥
Kolla vilken fin bild, helt underbar.
Anoda♥
tror jag har flera såna här bilder, kanske lägger upp dem också :)
Nu kom mamma hem, ska hjälpa till lite och sen så ska jag fixa bilderna osv :) Duscha m.m, sen BECK ikväll, älskaälskaälska!
Föresten så har jag sett att SAW 3D kommit, den måste jag verkligen gå på! Ska nog åka på den i Hudiksvall där dem har 3D, verkar helt sjukt bra.

ha de!

Postat av: Anonym

Vill inte heller till skolan imon. åh. Söt blogg :) Säg gärna till vad du tycker om min shopping från London :D

2010-11-07 @ 18:57:09
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg saw 3d i onsdag, äcklii :D:D hihi

2010-11-07 @ 18:57:18
URL: http://natdhasis.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0