Skolan

Just nu sitter jag i skolan, jag har haft Webbdesign och sen svenska A, nu väntar jag på Matte B x 2 sen Omvåndad sen SLUT kl 4, super dryg dag idag.. Sen när jag kommer hem så blir det snabbt ut till stallet och rida i mörkret, ska rida ut.
Kommer även lite bilder sen på Noa, det var ett tag sen jag tog dem men dem är fina :) Väntar på vintern bara då blire bilder i högsnön! Supersnygga blir dom. Föresten hade jag besöksrekord igår, så sjukt kul!

Dagens outfit idag är;
- Lite längre tröja från VEROMODA
- Lacktights
- Svart baslinne (långt)

Slapp klädsel idag också, orkar faktiskt inte klä upp mig så mycket haha :D

Mer update sen.
Kommer även lite musiktips, klädtips, ridprylstips m.m!
Här är en bild på skolan som vi tog på webbdesignen för ett tag sedan.


nu börjar matten, puss!



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0