Ridning förvandlar "Jag önskar" till "Jag kan"

Bara tipsa om en hjälm (GPA Evolution) som Royal Horse Outlet har REA på.



Även två bilder från Scapas vinterkollektion (2011)!
Tycker inte dom var så snygga faktiskt, eller jag menar... deras tidigare kollektion är mycket snyggare!
Fick även en fråga om jag kunde lägga upp mer bilder när jag tränar osv.
Absolut kan jag det.. men det är ingen som kan ta kort alltid när jag rider på vardagarna. Men jag ska försöka fixa det :) Sen tävlingsbilder osv kan jag lägga in m.m :) Ska försöka be någon filma eller fota när jag kör mitt dressyrpogram vid kyrkogården ;)
Men här kommer iaf lite tävlingsbilder:
When it was good...




Kom ihåg att vi kom jäääätte nära detta hinder ;) Men shit, om hon dragit upp benen lite mer så hade hon varit så sjuuukt högt över.. Finaste♥ Typ såhär; ;)
MIN katt!♥
Förvänta er en bildbomb imorgon! :D


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0