Posten!

Det här hämtade jag ut hos Posten för nån dag sedan!
Såhär såg det ut, jag undrade först vad det var men kom snabbt på vad det faktiskt var för något ;)
Ett rööööööööööööt"
Som sedan blev såhär i min guldram som jag fick i somras!


Jag och älskade PockiSock för ett lååångt tag sedan! sakna♥
Dyrt va de, men de va de fan värt! Eller bildförstoringen var inte såvärst dyr, men tavlan.. Men det är så sjuuuukt snyggt! älska!
Snyggare irl :D
Jag beställde min bildförstoring från ett foto hos ÖnskeFoto! Väldigt lång leverans, typ två-tre månader.. Men är nöjd, dock inte så klar som jag vill ha den, men den är typ 50x50 så det kanske inte gick att göra bättre ;)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0