Nu ska jag berätta..

mitt livs jobbigaste beslut som jag någonsin fattat. Något jag måste oerhört dålig utav och hatar när folk pratar om det.
Att inte respekten finns hos flera personer, det vet jag tyvärr.. men hoppas ni förstår mig och kan respektera att jag (egentligen) inte vill prata om det.
Min ögonsten är till salu.
Det var för ett tag sen då vi åkte nedåt landet och provred ett par underbara hästar. Varav en vi ska köpa. MEN då är problemet att vi har fullt i stallet och endast en boxplats som är aktuell, efter miljarder tårar och uppsvällda ögon så tog vi det beslutet. Jag är ändå för lång för henne också, men hon håller mitt hjärta på plats, utan henne är jag ingenting.
Kortsagt men sant, så är det.


gammal bild

Så är du en liten ryttare som vill köpa en d-ponny för hoppning så mejla! [email protected] för mer info osv. Världens bästa ponny är det! ♥
Snart ska jag till stallet i alla fall och mocka + rida, sen snabbt in igen och sooova! :D


The Slanket

Postat av: Anonym

Glöm inte att anmäla dig till veckans blogg! :)

Ha en fortsatt trevlig dag :)

2010-11-08 @ 12:12:50
URL: http://duilin.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0