Natti!

Snart ska jag sova, eller efter jag kollat klart på en sjukt dålig film.
Ska upp klockan 8 imorgon och ta ut hästarna, och sen in och sova igen! Sista sovmorgonen innan skolan tyvärr.
Mer update imorgon med andra ord, så himla trött nu.
bjuder på en äcklig bild på en ödla som vi hittade i spanien för 2 år sedan, den är dock död men jag har döpt den till gunvor. gullig va?



saknar spanien så otroligt mycket, allt var så mycket bättre där, shit vad minnen på liksom bara en vecka. helt sjukt egentligen, man såg vart man än gick, hemlösa hundar/katter/hästar. vi hittade en hund som hette san javier, alldeles rädd och mager. tycker så synd om dem♥
flera hästar såg vi också, som stod i ett skjul intill vägen, med en bit  pressenig över, bänkar som skulle förhindra att hästarna hoppade ut, vilket dom gjorde ändå.
vart man än gick.. nej usch, nu lite gladare minnen..
SHOPPING & MUNKAR, BADA, SOLA, STEKA, VÄRMEKÄLLOR, MAT, UMGÄNGE.. allt!
helt sjuuuuukt, jag saknar spanien så galet mycket, los alcazares!♥
i sommar kommer vi igen, allt mycket bättre, och vi är taggade till tusen!♥

godnatt med er, hoppas att i allafall ni får sova ut den sista sovmorgonen för er som går i skolan. vi hörs, pysskyss! :D



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0