Morgonblogg!

h-h-hellu, nu sitter jag i soffan och är i tid för en gång skull! :O Så då passade jag på och blogga samtidigt när jag ändå satt vid datan :)
Måndag är en dag som jag gillar i skolan, för jag har en lektion och sen håla i nästan 5 timmar sen, slutar 10 i 10 och börjar 20 i 3, skit bra!
Medans ska jag rida och fixa, sen en powernap om jag hinner, sen duscha också innan jag åker till skolan igen! Min buss går (vet förresten inte när den går, men tror typ halv så jag är där tjugo över bara för att) första gången jag åker denna buss!
Men nu ska jag kila så jag hinner!
Dagens outfit idag är slappt klädd, orkade inte fixa något bättre. Är så trött!
Men det är i alla fall en tröja från Gina Tricot, sen ett par jeansleggins från Gina Tricot, en halsband från något Dark blabla, sen ett svart baslinne från VILA!
Har en bild på det också, får se om jag laddar in den sen, tråkigt inlägg nu men nu måste jag dra!
Hoppas ni får en bra dag :)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0