Mockat

Har varit nere och mockat nu! =) Ska longera Noa idag när jag slutat, hon ska stå hela helgen för jag ska till Globen, så hon ska hållas igång nu så får hon sin välförtjänade vila i 3 dagar :) Sen över jul får hon vila 1 vecka! :) Min underbara underbara ♥
Ska ringa ett samtal som jag missat snart, vääldigt spännande! Undra vad som kommer sägas?! =)
Har nog med försäljningen att göra tror jag, kanske kanske inte. Men ringer sen när jag ska åka till skolan, de blir bäst så ;)
Sen idag ska jag bara chilla, heldag på skolan imorgon, hoppas det blir braaaaa och det blir god maaaat för jag är sääääkert huuuungrig dåååe! neraa =) jag är knas nu, vet inte varför hehu
vad nu..? :D


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0