Min dag imorgon..

.. börjar inte bra! :(
MEN den slutar bättre, vet inte riktigt vart jag ska rida, blir nog berget kanske! SEN IDOOOOL OCH ANDREAS WEISE!!!!!!♥
veckan höjdpunkt♥ love

föresten gick det bra att rida idag :) Red vid kyrkogården på parkeringen och tränade LB:1! IM A DRESAGERIDER! ;) Nejdå.. men jag försökte komma ihåg det som jag en gång tävlat..! :) Men det gick inte så bra, satt bara där när jag hade gramanen och hon var skiiiit fin i traven, vet inte vad som hänt men hon är så förbaskat fin så det är nästan bara att sitta där och le! Sen tog jag bort gramanen och de snackar vi inte om.. traven var awesome förutom när hon fick lite dampryck. MEN är sååååå nöjd med henne, blir stenhård träning med dressyren, galoppen ska sitta som en smäck!
Det jag tränade idag var att få henne med mig i svängarna. Att lyssna på mina minsta hjälper och trav-halt på rakt spår. Sedan lite i galoppen att galoppera en långsida utan att göra ett byte.
Hon var med på allt, dock var det lite halt så hon hade all fokus på att hålla balansen, därav blev hon lite flack i svängar osv. Men vi ska träna mer på det! Alla våra svårheter ska sitta som handen i handsken inom kort! Blir hårdträning! Ska bli jättekul♥
Ska rida mer utan graman nu, kommer nog funka bra eftersom hon var så lösgjord idag! :) Blir nog att ha kul ett par dagar och sedan blir det hårdkörning i dressyr! Längtar! Men i helgen ska vi nog till ridhuset på söndagen och hoppa. Ska dock inte hoppa högt, koncentera mer på lydnad att hon väntar på mig och lyssnar på mig efter hindrerna. Linjer och sånt! Bara lydnad och rulla på låga hinder, låta hindret komma till mig. Halt - galopp - hopp - galopp - halt osv! Hon kommer bli jävligt sur på mig för jag vet att hon hatar sånt här, men man ska träna på sina svagheter och det ska vi köra stenhårt på nu!


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0