MEN USCH! diss diss diss!

Så sjukt ful (och väldigt älckligt) när man ser löshåret där bak..
Riktigt snuskigt, men fy usch. En FET diss till dem som har löshåret synligt.
Enligt många så är det fjortis att ha så, men jag tycker mest att det ser äckligt ut. Haha faktiskt! :)
Själv har man sparat ut ;) Dock ser det ovårdat och slitet ut, måste klippa mig. det är verkligen sjukt fult.
Och en till diss:
Alla frisörer lyssnar typ inte. Även fast man säger, ta inte topparna, så gör dem det. Säger dem att dem ska toppa lite så är halva håret av. Så jag klipper mig inte hos frisören längre, jag har en privat frisör som bor nere i Stockholm. Så jag ska ta mig en tripp dit ner och klippa mig, snart. Hoppas jag!

Ledig imorgon, nu ska jag sova. Pussen :)


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0