LIDANDE

Idag blir bloggen lidande tills jag kommer hem vid halv 3 ungefär, då ska jag ut till stallet och är väl där i ett par timmar, så mer update ikväll. sen är den Idol och Andreas Weise ♥ kärlekkärlekkärlek, sen kolla onlineresultat hos equipe.com från Ponny SM ;)

nu snöar det för fullt! :) Vet inte riktigt vart jag ska rida, men tror jag rider mot Borr och rider lite på stigarna där och travar igenom henne lite, i helgen är det ju hoppträning så gäller att hon är i en bra form! :) Fast det är hon ju hela tiden, toppform bästa!♥


NEJ nu ska jag fortsätta drömma lite så hör jag av mig sen när jag kommer hem, kanske blir något inlägg innan jag går ner till stallet! HÖRS


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0