Kläder

jag behöver sola! fast jag är fortfarande sjuk, och då kan jag ju inte sola för då sprider sig dom dumma bakterierna sig! :( kanske blir i helgen, får hoppas de.

Här har jag i alla fall gjort ett urval på kläder från Nelly.
Jag har själv beställt kläder därifrån förut, det är en snabb leverans och kläderna var fina.
Roloise Trousers
Jeans från Diesel, 960 kr. Jätte snygga.
Jag har ett par Diesel jeans, och dom har sjukt bra kvalite och sitter supersnyggt på en!
Milk Jacket
Jacka från Björkvin, 1000kr.
En jätte snyggt vår/höst jacka. Det står även Björkvin på ryggen, super snyggt!
Pepe Jeans - Sadie Jeans
Jätte snygga Pepe jeans, 800 kr.
Sååå aniz-style!
Chamonix Fur Mitten
Ett par jätte söta vantar från Rut m.fl, 100 kr.

Sen en rolig sak också, min kusin som heter DIANA SVENSK, äger ett klädmärke som heter SVENSK.
SVENSK har blivit väldigt populärt och bla. Blondinbella har på sig hennes halsdukar..
SVENSK finns i Stockholm, men säljs på flera sajter på nätet. Bla Nelly.
Hanna BowHanna BowHanna Bow
HannaTanjaTanja
Ella
Ni finner hemsida här.
visst är det ballt?! KLART DET ÄR!!
undra om jag ska börja med något typ märke för ridsporten? hehe ;)



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0