Kingsland Vinter kollektion 10-11!

Här kommer ett litet urval från KL's vinterkollektion.


AW, verkar huuuur mysig som helst :) typ en onepiece :D Kingsland, 40 euro.
Kingsland ridbyxor, 50 euro.
Kingsland, 70 euro.
Skit snygg, Kingsland, 100 euro.
Kingsland, 80 euro.
+ massa mer! www..royalhorseoutlet.com
JUSTE!
Varför jag inte går i skolan som dom andra..? Jag har bytt skola som fick tyvärr gå om 1an :( Ska egentligen gå i 2an, går Omvårdnad och ska plugga vidare som Tandläkare, därför måste jag komma in på högskolan och måste ha bra betyg och jag måste ligga i! Menmen, så är det, lite pinsamt kanske att få gå om :)
Jag bytte från ett naturbruksgymnasium med inriktning hästhållning, men tyvärr var skolan väldigt dålig och lärarna var som dom var.. Långa dagar, resor, ingen fritid osv osv.
Tycker det ska bli jätte spännande att plugga vidare som tandläkare, då jag älskar att vara hos tandläkaren, vet inte varför men det är så sjukt kul och väldigt inspirerande.
Jag tror jag kommer passa bra som det, har ju haft tandställning väldigt länge och sådär så jag vet hur man gör och va det flesta saker betyder.



Postat av: Anonym

Ojj, inte många som gillar att gå till tandläkaren!

2010-11-08 @ 21:08:06
URL: http://blubbiiz.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0