KASS UPDATE

Förlåt, men har verkligen ingenting att blogga om. Fick ett tips via facebook att skriva min dagliga sysslor i stallet. Så javisst ;)

Detta måste göras till Noa under dagen:
  • Mocka
  • Fylla på vatten
  • Göra i ordning mat
  • Ev. rida
  • Sköta om och pyssla
  • Göra rent krubban + vattenkopp
Har säkert glömt något..
Men när jag kommer ut till stallet så mockar jag först, sen byter jag vatten och tvättar ut vattenhinken så att den är fräsch, med nytt rent vatten. Sedan tvättar jag ut krubban så den är helt ren, samt tvättar ur vattenkoppen så att den är dammfri.
Gör sedan maten till henne osv :)
Sedan rider jag och pysslar om henne ;)
Enligt mig så är det väldigt viktigt att saker är rent som hon ska äta i/dricka i m.m! Annars blir jag huggorm haha :D


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0