Julmarknad

Har nyss varit på julmarknad, väldigt kul men riiiiktigt kallt. Men nu ser jag att det blir blåare på himlen så för hoppningsvis kanske de slutar vara istid..?
Saknar min nulle bulle där hemma! Hoppas mamma inte slarvar med att ta på henne sina skydd i hagen.. Som hon är expert på att göra!
Vet inte om jag får sätta på henne mer täcken, så jävla kallt.. fast hon är ju väldigt varm under täckena hon har nu, dvs ett mellantjockt innertäcke från Equiline och ett mellantjockt vintertäcke från horse...#¤%=()¤ ?

Men nu ska jag vara social, sen är det ridsport från globen ikväll på 2an, börjar 7 tror jag! sen fortsätter det på 24an till 10.
vi har hyrt en anann beck ikväll också, ska se på den och så mycket bättre!
CAIOOO kisse mjau


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0