Inte kul..

Hittade lite bilder från ett tag sedan, då jag gick på förra skolan, Naturbruksgymnasium..
Den skolan var inge bra, därför jag bytte =)
Men i allafall, då hade vi el-lära, om watt osv osv. Jag fattade inte ett skit om jag ska vara ärlig, förstår inte varför man ens har det..? Så sjukt onödigt, jag skulle faktiskt inte bli elektriker..
papper papper, uträkningar som jag inte fattade ett SKIT av.


världens dåligaste bok


stallboken in my heart


typ såhär såg det ut varje gång man hade ellära, och ändå tog jag bort lite papper innan!


fast.. nu kan jag ju koppla såna här sladdar? :D




kretslopp hade vi också, bajstråkigt sämst ämne.


jätte fula böckerrrrrrrr



HAHA, älskar matte. men iaf, under hela 1an så fick jag aldrig hjälp med ett enda tal, (i matte A) eller kanske 10 gånger. och under hela ettan så gjorde jag kanske 30 tal, och aa.. satt bara på andra ställen vid matten.. ändå fick jag G? eeeeeheheh, fast jag skrev ju g på prov osv. men nu så har jag liksom mvg eller vg kanske? i Matte B, helt sjukt vad en lärare kan göra så man blir "dålig" eller aa, får as mkt hjälp nu, as chill.


visste ni att jag hade en ko där också? hon heter Tuva 353, saknar henne något jaaa!


haha va söt


gris ungar är söööööööta, gris mammor är inte sötaaaaaaaa. grisbebis pussspusss aaaahahah. neraa


aww! hittade en sötnos, liten som en chiuaua? stavning hejhej. och den sussade i mitt knä :') aw jag dör seriöst, smälter, så söt ♥

sen får ni även en gammal bild, pöss


OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0