"I am nowhere without you.."


Det här är en sjukt fin låt, precis såhär känner jag nu. Varför behöver vi inte gå in på, för det vill jag inte säga igenom bloggen.. Hemsk är det :(
Kommer alltid älska dig♥ "only you are what i need.."
sitter vid den bärbara där jag inte har så många bilder, men jag ska åka och köpa batterier så kommer kanske färska bilder upp sen, kanske lite modellbilder på mig också om jag orkar ;)

peace N love, simma lugnt där ute, vi ses i minglet! eller? he-he

Postat av: Anonym

:(<3

2010-11-04 @ 11:50:50
URL: http://www.johanna-hanna.bilddagboken.se

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0