Hopptränat

Nu har jag hopptränat, gick as bra!
Hon är fantastisk♥
Sen har vi även varit bjuden på fika hos Emma och Martin, sen är vi bjudna på middag och fika hos mormor och morfar sen :)
Vi filmade lite på hoppträningen idag, dock blev det skit suddigt, jag vet inte varför :/ Så kan tyvärr varken lägga upp bilder eller film, man ser typ ingenting, eller jo före och efter hindret lite.. Men ska försöka klippa någon bild från filmen iaf :) Hon är så himla bra, allt är så lätt med henne!♥

Föresten, denna låt är så sjuuukt fin. Har sett att en film som släppts på bio heter just vad låten heter, himlen är oskyldigt blå. Blir nog att gå på den kanske. Så ooootroligt vacker låt!♥


Man inser inte hur mycket något betyder förrän man förlorat det.. Förstår inte hur jag kan klara mig utna dig hjärtat, men sen blir det vi igen, och då stannar du klar föralltid. Jag älskar dej.. mest..



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0