...♥

Vet inte vad jag vill, men jag vill inte det här.
Jag tror inte jag ska.
Mår så jävla dåligt dag för dag som går, för allt dethär, tårarna rinner och tar aldrig slut. Men det tar tiden.
Jag vet seriöst inte hur jag ska klara mig utan dig, men det är nog bäst så. Jag älskar dig för mycket för att kunna visa min kärlek för dig, jag är rädd för att tappa taget om dig. Jag vet redan att du släppt taget om mig. Men jag ska inte släppa dig, aldrig. aldrig aldrig aldrig.
Jag är rädd för att inse att du inte älskar mig längre. Men du ska veta att du betyder mer än livet för mig, mer än något som jag någonsin drömt om. Du är allt jag vill ha, jag vill inte ha någon annan, jag vill inte byta bort dig. Jag kan inte. Jag vägrar. Jag trodde aldrig när jag fick dig att jag skulle älska dig så jävla mycket som jag gör nu, för mycket. Jag älskar dig så mycket så jag inte kan kontrollera mig. Du är allt, allt jag någonsin vill ha. Du är min bästavän, den enda jag kan lita på, den enda som stannar och väntar på mig när jag faller.
Förlåt.
Jag älskar dej, mer än vad du tror.
Imorgon blir det ändring på allt!



Det faller en tår från min kind.. jag trodde du var min. hjärtat...

Postat av: Anonym

sluta hjärtat, du behöver väl inte om du inte vill. hon älskar dig och kommer älska sin nya ägare nästan lika mycket. det är inte så att hon kommer glömma dig, stå på dig. du är grym, hon också.

2010-11-19 @ 22:24:15
URL: http://www.johanna-hanna.bilddagboken.se

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0