Dagens ridpass

Hade ingen som kunde filma eller ta kort idag, så de blir inge film eller bilder.
Men jag red i alla fall igenom henne på volten, gick faktiskt väldigt bra. Jag red fram rätt så länge i skritt och sen gjorde jag serpentiner i både skritt och trav, typ åtta st. Sen gjorde jag likadant i galopp fast jag gjorde ungefär tre serpentiner, lite galoppombyten, red på rakt spår och volter. Hon var med på noterna och väldigt fin.
Snart ska jag gå och ta in henne från hagen :)
Imorgon kommer en bloppis på ponnysaker upp!
här är en utlovad modellbild på mig; inte världens bästa men ska hitta mer sen :) detta är ju bara en sne-kroppsbild så.. men jag ska leta reda på andra när jag har tid :D


Postat av: Anonym

söt du var, men kan du inte skriva lite om din nya häst?!

2010-11-04 @ 17:11:13
URL: http://www.dkrs.se
Postat av: Anonym

Svar till anonym; Nej inte försen den kommer. Tack föresten! :D

2010-11-04 @ 21:17:58
URL: http://aniz.blogg.se/

OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0