Dagens ridpass + Tävla!

Jag kan inte beskriva känslan att sitta på mina fina ponny idag. Är helt ordlös, hon var med på alla detajer! Hon gjorde förvänd galopp i hela sitt liv. Flera varv, som en klocka. Hon var så sjukt fin så ni anar inte. Red utan graman och hon gick i stadig form hela tiden.. ni skulle sett :') Hon har aldrig gått såhär bra, aldrig. Red inte så länge eller krävde så himla mycket av henne eftersom hon är lite småseg ibland i dressyren :) Men 30-40 min i alla fall, och hon var min diamant från start till mål.. ♥
Ni anar inte hur mycket jag älskar henne.. :') har alltid gjort och kommer alltid att göra!



Jag är också så himla sugen på att tävla! Nästa år dissar jag Hamre RK (äntligen) och byter till Bollnäs RS.



OBS! Innan du kommenterar, tänk på att ditt IP-nummer loggas, så tänk på vad ni skriver.

Vad heter du?:
Vill du vara inloggad med dessa uppgifter?

Email?: (det är endast jag som kan se detta)

Har du någon blogg eller dylikt, skriv i här:



RSS 2.0